Publicerad fredag 29 aug 2025, 10:33
Vid den senaste årsstämman den 16 juni 2025 beslutades att sänka årsavgiften till medlemmarna med 20% inför fakturering i februari 2026. Förslaget kom från styrelsen då mot bakgrund av att vi har en bra kassa, ny väg och begränsade utgifter de närmaste åren. Detta går även att läsa i protokollet Årstämma 2025-06-15.